אירוע חברה ליום העצמאות

מיותר לציין כי אירוע חברה הוא דרך נהדרת להדגיש את הערכים והתרבות של הארגון שלכם שכן, מרבית העובדים מעדיפים לעבוד בסביבת עבודה המערבת ומעצימה אותם. זאת בעוד כי מגוון מחקרים בנושא מעלים כי חברות בהם העובדים מעורבים, הן חברות שמצליחות כמעט פי 3 יותר ביחס לחברות בהן צוות העובדים פחות מעורב במתרחש. למעשה, עליכם לזכור כי עובדים מעורבים מחזיקים בסיכוי נמוך במיוחד בכל הנוגע לעזיבת מקום העבודה שלכם. אי לכך, לפני שקופצים לתכנון אירוע כחול לבן באווירת העצמאות, עליכם להבין לעומק את החשיבות הטמונה בעריכת אירוע חברה ליום העצמאות בארגון שלכם.

אירוע חברה ליום העצמאות

ביסוס ערכי החברה

ערכי החברה שלכם מוגדרים בתור מיזוג של ערכים, אמונות, סמלים, מסרים ועוד. זאת בעוד כי תרבות החברה מתהווה בעזרת פעילויות שונות לצד חשיבה יומיומית על ייעוד הארגון, אך במטרה לבסס את הערכים ולהגדירם בבירור, מיותר לציין כי הדרך האידיאלית לעשות זאת תהיה בעזרת אירוע חברה. נסו לשאול את עצמכם מה מייצג את הארגון שלכם? מהם הערכים שלו? ועוד מגוון רחב של שאלות מכוונות שיאפשרו לכם להפיק אירוע חברה באווירה המתאימה ביותר.

הכרה בעבודת הצוות באירוע חברה ליום העצמאות

הפקת אירוע חברה הוא הזדמנות נהדרת להעניק לצוות העובדים את תחושת ההכשרה בהישגים השונים שלהם, בין אם בעסק ובין אם בחיים האישיים. על כן, הכשרה בהישגים שכאלה תצליח להוכיח לעובדים כי אתם באמת מתייחסים לעבודה שלהם ולא פחות חשוב – מעריכים בצורה נרחבת את התרומה שלהם לחברה.

צוות מלוכד יותר

אירוע שכל כולו מיועד לעובדי החברה אוסף לתוכו את כל חברי הצוות למטרה עיקרית אחת – ליצור אווירת אחדות, במיוחד אם מדובר על אירוע חברה שמציין הישג של אחד או יותר מחברי הצוות. למשל, חגיגת סיום פרויקט גדול, סגירת לקוח גדול ועוד, מאפשרות לצוות ליצור קשר מלוכד יותר, ולהזכיר לעצמם את ההישגים שאליהם הגיעו. אותן חגיגות, בין אם בחרתם באולם ובין אם בחרתם במקום פתוח בחיק הטבע, מאופיינות באווירה נינוחה במיוחד, כזו שנותנת למשתתפים לראות צדדים שונים אחד בשני, מעבר לצדדים שהכירו בעבודה המשותפים שכן, מיותר לציין כי אותם קשורים עשויים לסייע משמעותית לשיתופי פעולה בתוך הארגון.

שיפור המורל בעזרת אירוע חברה ליום העצאמות

אירוע חברה שנועד במטרה להעריך את הישגי העובדים ישפר משמעותית את המורל של העובדים שכן, תחושת ההערכה תסייע לעובדים לשדרג את העמדות שלהם ביחס לסביבת העבודה וכן גם את רמת שביעות הרצון שלהם כלפי הארגון. זאת בעוד כי החגיגות מאפשרות הפסקה קצרה מהשגרה השוחקת של מקום העבודה, ומאפשרות שיפור משמעותי במורל הצוות.

העלאת מוטיבציה

בעת בה אתם בוחרים לציין באופן גלוי את ההישגים של העובדים השונים בארגון שלכם, הרי שהדבר יתרום בצורה משמעותית בשיפור המוטיבציה של אותם העובדים ולא פחות חשוב – גם בקרב העובדים האחרים במשרד, אלה שעדיין לא הצליחו להגיע להישג שנדרש מהם. על כן, בעת בה הם מבחינים בהכרה ובעידוד שמקבל עובד מצטיין, הרי שלא פעם הדבר מניע גם אותם להמשיך בעבודה הקשה שלהם.

אירוע חברה ליום העצמאות

כך תערכו אירוע חברה מוצלח באווירת יום העצמאות

אירוע חברה ליום העצמאות יכול לקרב את העובדים במהלך החגיגות המתלוות אל רוח האחדות, החופש והפטריוטיות. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן מתכננים את האירוע כמו שצריך, הרי שיהיה עליכם לבחור במקום מתאים שיעשה על כל הדרישות שלכם, כך שבמידה וזיקוקים הם חלק מהתכנון, הבחירה תצטרך להיות בשטח פתוח וכיוצא בכך. על כן, במטרה להגדיר את אווירת האירוע, קשטו את המקום בכחול ולבן, שלבו דגלים ולא פחות חשוב, תדאגו לתפריט ישראלי שיתאים לאירוע. כמו כן, במטרה לשפר את אווירת הציונות אף יותר, נסו להקים תא צילום עם אביזרים ייחודיים של יום העצמאות, תוכלו לעשות זאת בעזרת פטישים, עניבות, כובעים ולמעשה, כל דבר שצבוע בכחול ולבן. דבר אחרון וחשוב לא פחות יהיה לעודד את הצוות להגיע לבושים בהתאם לצבעים שמנחים את האירוע, דבר שיוצר אווירה מלכדת וישראלית במיוחד.

בשורה התחתונה, אירוע חברה הוא אירוע שחשוב לערוך אחת לתקופה, בהתאם לגורמים המשתנים בארגון וכן, על מנת לוודא כי אתם אכן מפיקים אירוע מוצלח, יהיה עליכם לקחת בחשבון את המשתנים השונים, בין אם מדובר על אופי האירוע, אופי צוות העובדים, תקופה בשנה וכיוצא בכך.

מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים?

למה כדאי להשתמש בציליות חוף ממותגות
5 דרכים להפיק אירוע חברה מוצלח
5 מתנות מומלצות לעובדים בחברה
נהיגה אתגרית ביום כיף בעמק האלה
יום כיף בצפון לצוות שלכם- 10 שלבים בבניית יום כיף מושלם

לשתף זה לאהוב:

צרו איתנו קשר
יכול לעניין אותך
שיתופי פעולה שלנו
צרו איתנו קשר