אתר בחירת מתנות לראש השנה – המתנות המובילות

כולם יודעים עד כמה חשוב לחלק מתנות לעובדים, לרגל חגים, ימי הולדת ולעיתים אפילו בעיצומו של אירוע חברה. ובכן, אין ספק כי אחת התקופות הטובות ביותר לעשות זאת היא דווקא התקופה של ראש השנה – החג אשר מסמל לנו על התחלות חדשות ועל תקופה חדשה, טובה יותר ומשמחת יותר. אין ספק כי כאשר מדובר בראש השנה, נרצה להתחיל את השנה החדשה בחיוך, ונרצה גם להתחיל ברגל ימין עם העובדים שלנו ולהראות להם עד כמה אנחנו מעריכים את מאמציהם בשנה שעברה. אולם, בשביל לעשות זאת – עלינו קודם לכן לדעת איך לבחור מתנות חג איכותיות לאתר בחירת מתנות לראש השנה עבור העובדים שלנו, ולשם כך החלטנו להציג לכם כאן היום כמה דוגמאות נבחרות.

מתנות שתוכלו לצרף אל אתר בחירת מתנות לראש השנה – הדוגמאות הנבחרות שלנו

מכונת אספרסו Benaton – המתנה לחג האידיאלית עבור עובדים שהם חובבי קפה מושבעים. מכונת קפה אספרסו איכותית, שבאמצעותה העובדים שלכם יוכלו להכין קפה מושלם עם טעם מעודן. כדאי לדעת כי זהו דגם תואם קפסולות, ומנגנון הוצאת הקפסולות שלו ידידותי לגמרי לסביבה – בניגוד ללא מעט מכונות אספרסו אחרות.

נינג'ה תנור אובן דיגיטלי – בכל אתר בחירת מתנות לראש השנה זהו מוצר חובה – שדרגו את האופן בו העובדים שלכם מבשלים עם תנור האובן הדיגיטלי מבית היוצר של נינג'ה. תנור איכותי, שעוזר להוציא מנות מושלמות באפס מאמץ והכי חשוב – לא צריך יותר מדי שמן בשביל להפעיל אותו. אלטרנטיבה נהדרת לטיגון, ובאופן כללי ניתן להגיד כי התפעול שלו הוא סופר פשוט וקל.

גריל מקס פרו נינג'ה – אם במוצרים מנצחים מבית היוצר של נינג'ה עסקינן – לא תרצו לוותר על הגריל מקס פרו שלהם. גריל חשמלי לאפיה, אך גם ניתן להשתמש בו עבור צלייה וטיגון – וכל הטוב הזה תוך כדי שימוש בכ-75% שמן מהכמות הממוצעת בה נשתמש עבור טיגון רגיל! הגריל המתקדם הזה כולל 7 תוכניות בישול מתקדמות, וכל אחת מהן יכולה לעזור לעובדים שלכם לשמור על מרקם מושלם של האוכל.

קוצץ מזון ובלנדר של נינג'ה – עוד כוכב מהנבחרת המנצחת של המוצרים של נינג'ה שאי אפשר לוותר עליהם באתר בחירת מתנות לראש השנה. המתנה לעובדים המומלצת הזו היא קוצץ מזון ובלנדר איכותי. העובדים שלכם יוכלו להשתמש בקוצץ זה עבור שיפור איכות ובריאות המזון שלהם, וכל זאת באפס מאמץ. הפעלת הקוצץ הזה היא סופר פשוטה, וכוללת מבחר אפשרויות שונות.

טאבון גז עוצמתי 550 מעלות – ראש השנה זו תקופה של חשבון נפש ושל התחלות חדשות, ועל כן זוהי מתנת חג מושלמת לאתר בחירת מתנות לראש השנה – אבל כולנו יודעים היטב כי זו גם תקופה של בישולים רבים וארוחות חג. ובכן, בתקופה זו תוכלו לשדרג את כל אותם בישולים של העובדים שלכם עם טאבון גז עוצמתי שמגיע עד ל-550 מעלות! טאבון גז זה מגיע עם אבן שמוט ורגליים מתקפלות, כך שניתן להתאים אותו לכל מטבח בקלות, והוא יכול להיות גם נייד במידת הצורך. בנוסף, הטאבון המקצועי הזה יגיע גם עם כף מיוחדת עבור הכנת פיצות מושלמות.

חלקו מתנות דרך אתר בחירת מתנות לעובדים

חלוקת מתנות לעובדים זו מסורת חשובה מאוד – אבל לא כל המעסיקים יודעים איך לבחור את המתנות הטובות ביותר, בטח לא כאשר מדובר במתנות לראש השנה. ובכן, בדיוק לשם כך החלטנו להציג לכם בכתבה זו את האפשרות של אתר בחירת מתנות לראש השנה – אתר אליו תכניסו מראש מתנות לחג לפי קטגוריות שונות, וכל מה שנשאר לכם זה לתת לעובדים לבחור את המתנה בה הם מעוניינים ולהמתין עד שההזמנה תגיע לפני החג.

מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים כמו: אתר בחירת מתנות לראש השנה – המתנות המובילות?

איך מפיקים יום כיף לעובדים שכולם יכולים להנות ממנו

מתנות מטבח לראש השנה שיעשו לכם חיים קלים יותר

יום גיבוש לעובדים בשטח

ערכת טיסה ממותגת – מתנה לקיץ שתעיף אתכם

מתנות גאדג’טים לראש השנה שישנו לכם את החיים

לשתף זה לאהוב:

צרו איתנו קשר
יכול לעניין אותך
שיתופי פעולה שלנו
צרו איתנו קשר