יום כיף מיוחד במינו – מסיבת צבע בטבע

מיותר לציין כי יום כיף הוא לא סתם יום שגרתי שכן, מדובר על יום ייחודי במיוחד המיועד כל כולו לצוות העובדים שלכם, הנכס היקר ביותר של כל חברה, עסק וארגון וכיום כזה, עליכם לוודא כי אתם מארגנים אותו לפרטי פרטים. זאת במטרה להבטיח כי יום הכיף של העובדים שלכם אכן יהיה מוצלח ויצליח לפגוש את יעדיו העסקיים. כמו כן, לפני שאנחנו מספרים לכם על אחת הבחירות המובילות ביותר בשנה האחרונה, כזו שהצליחה להוכיח את עצמה פעם אחר פעם כיום כיף מיוחד, מגבש וחוויתי במיוחד, נתחיל בלספר לכם על החשיבות העצומה הטמונה בהפקת ימים שכאלה לעובדי החברה שלכם.

יום כיף מיוחד במינו

החשיבות מאחורי יום כיף מיוחד לעובדים

יום כיף לעובדים הוא יום שחשוב לקיים לפחות אחת לשנה שכן, מדובר על יום כיף שמטרתו העיקרית הינה לנוח ולהתחבר לשאר חברי הצוות. באמצעות יום שכזה, ניתן להכיר מגוון רחב של צדדים שלא הכרתם באופי של העובדים השונים וכן גם להכיר לעומק את האופי של המנהלים והצוות הבכיר, כאלה שנוטים להיחשף פחות בשגרת העבודה הלחוצה. למעשה, מדובר על מעין הפוגה כזו, יום שמעניק לכלל חברי הארגון את האפשרות לנוח ולצבור כוחות לקראת החזרה לשגרה.

סוגי החברות שעורכות ימי כיף לעובדים

למעשה, גם חברות קטנות וגם חברות גדולות יותר נוטות לערוך ימי כיף לעובדים שלהם שכן, עליכם לזכור כי הדבר הפך לנפוץ ושגרתי במיוחד בחלוף השנים האחרונות. על כן, עליכם לזכור את התלות הקיימת בתקציב הכספי העומד לרשותכם שכן, בעת בה תחזיקו בתקציב גבוה יותר, כך למעשה תוכלו לערוך יום כיף מפנק ומושקע יותר, כזה שיכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של פעילויות ואולי גם ארוחת צהריים מפנקת במיוחד. מה שבטוח, במידה ותדעו כיצד להתנהל נכון עם התקציב העומד לרשותכם, הרי שתוכלו להפיק יום כיף מיוחד לא פחות עם תקציב שהוא לא גדול במיוחד. על כן, את יכולים לבחור בפעילויות זולות יותר, אך כאלה שיתאימו לאופי הגורף של כלל חברי הצוות שלכם. למשל, תוכלו לקחת את העובדים למשחק באולינג, צפייה בסרט עם פינוקים באולם הקולנוע, חדרי בריחה מאתגרים ועוד מגוון רחב של פעילויות שונות, בהתאם לאופי של העובדים שלכם.

איך מוצאים רעיון מוצלח ליום כיף מיוחד?

מיותר לציין כי מדובר על משימה דיי מורכבת שכן, הדבר שעשוי להקל מעט על ביצוע המשימה יהיה העובדה כי ישנן לא מעט רעיונות שתוכלו ליישם ביום כיף לעובדים שלכם. על כן, ההמלצה המרכזית תהיה לחקור לעומק אודות תחומי העניין המשותפים של העובדים השונים, במטרה להיערך כמה שיותר מוקדם עם כל הדברים החשובים. על כן, כפי שציינו קודם לכן, אחת הבחירות המובילות ביותר כיום, כזו שממש הפכה לטרנד בחלוף השנים האחרונות, תהיה מסיבת צבע בטבע.

יום כיף מיוחד במינו

מסיבת צבע בטבע: הבחירה המוצלחת ביותר בשביל העובדים שלכם

תחשבו על זה – מסיבת צבעים בלתי נשכחת, כזו שמותירה רושם מתמשך על הצוות שלכם וכן, מעניק להם את האפשרות להבין עד כמה אתם מוכנים ללכת רחוק בשבילם. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן עושים את זה כמו שצריך, ההמלצה תהיה לבחור בשטח מתאים, כזה המתלווה אל שפע של מקום לפעילויות והריקודים השונים. לאחר מכן, עליכם לקחת בחשבון את סוגיית התקציב, תוך התחשבות במספר גורמים חשובים כמו כיבוד, תפאורה, בידור ועוד. במהלך תכנון תפריט אירוע החברה, נסו לבחור במנות אוכל ומשקאות צבעוניים אשר משלימים לקו המנחה הצבעוני של האירוע. תוכלו לעשות זאת באמצעות מגוון קינוחים כמו מקרונים, קאפקייקס צבעוניים וכיוצא בכך.

במטרה להפוך את מסיבת הצבע שלכם למושכת אפילו יותר, נסו לשלב פעילויות ומשחקים שונים המעודדים עבודת צוות ושיתוף פעולה בין העובדים. דבר אחרון, וחשוב לא פחות – עמדת הצילום. למעשה, עמדה כזו המתלווה אל אביזרים ותפאורה צבעונית היא התוספת המושלמת לאירוע חברה צבעוני שכזה, תוספת כזו המאפשרת לעובדים לשמור את הזכרונות והרגעים השונים במהלך האירוע. על כן, במטרה לשדרג את האווירה במסיבה אפילו יותר, תוכלו להעניק מתנות לעובדים שלכם בתום האירוע, או לחילופין פרסים שונים שיתקבלו בביצוע משימות ופעילויות שונות לאורך היום.

מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים?

אירוע חברה ליום העצמאות
אירוע פורים – Honeywell
5 רעיונות ליום גיבוש חוויתי ומלכד לצוות שלכם
10 מתנות קיץ מומלצות לעובדים שלכם
5 מארזי אלכוהול לקיץ – הדרך הבטוחה לשמח את העובדים

לשתף זה לאהוב:

צרו איתנו קשר
יכול לעניין אותך
שיתופי פעולה שלנו
צרו איתנו קשר