יומיים חוויתים במצפה רמון – קיבוץ עינת

יומיים חוויתים לרגל חגיגות 70 שנה לקיבוץ עינת

קיבוץ עינת הממוקם במרכז הארץ עורך מידי שנה טיול לכל משפחות הקיבוץ.

השנה, לרגל חגיגות 70 ואחרי שנתיים ללא טיולים בעקבות הקורונה פנה אלינו הצוות המדהים

שאחראי על ארגון הטיול בבקשה לעזור להם להפיק יומיים חוויתים לכל המשפחות.

והפעם- שישי-שבת במצפה רמון!

אפיון המשתתפים כלל טווח גילאים רחב (1-90) ולכן הצענו להם פעילויות שונות

המתאימות לכל הגילאים ופעילויות משותפות מהן כולם יכולים להנות ביחד.

לאחר תכנון קפדני, לוז מפורט, בדיקת המסלולים ונקודות העצירה הצלחנו

להפיק עבורם 2 ימי כיף מושלמים שכללו גם לינה במלון מפנק.

היום הראשון:

התחלנו את היום בעצירה לפיקניק בפארק גולדה שם חיכתה למשתתפים פריסת שטח, בורקסים, קפה, תה ושלל הפתעות.

לאחר מכן הקבוצה התפצלה לשלושה מסלולים ופעילויות לפי גילאים ורמות קושי:

1. גלישת חולות והופעת קרקס בשטח- חוויה מגניבה המתאימה לכל המשפחה! החלקנו על בורד מדיונה באמצע המדבר, התפנקנו בארטיקים טעימים וצפינו במופע קרקס המשלב להטוטים, אקרובטיקה, הומור וכמובן את הקהל!
  2. מסלול הליכה בנחל חווארים- מסלול ברמת קושי קלה-בינונית בה חווינו את נופי המדבר, הצטלמנו ושמענו סיפורים מעניינים על המקום.
  3. מסלול מותאם לגמלאים.

בסיום הפעילויות הגענו למלון פונדק רמון מרשת ישרוטל שהיה רק לרשותנו-

החל מהחדרים ועד לבריכות, חדר כושר, לובי המלון ועוד.

לאחר מקלחת התרעננות ומנוחה קלה קיבלנו את השבת עם להקת ג'מאן במופע שירה ונגינה בליווי הקהל- מומלץ בחום!

בערב, אחרי שירד החושך המשכנו לתצפית כוכבים במכתש, נעזרנו בטלסקופים כדי ללמוד על קבוצות הכוכבים,

כוכבי הלכת ועוד ממסתורי השמיים סביב מדורה שחיממה לנו את הקפה והתה ועליה צלינו מרשמלו לילדים.

לאחר יום רווי פעילויות התכנסנו לארוחת ערב מצויינת, בירות, יין ומנוחה טובה:)

היום השני:

למחרת בבוקר, לאחר שנת לילה נהדרת וארוחת בוקר מדהימה התחלקנו הפעם לארבעה מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות:

1. פרסת נקרות- מסלול ברמה קל-בינוני המתאים לילדים בגיל יסודי ולמשפחות. המסלול עבר בנקודות מרשימות בהן נהנינו מסיפורים על הנמרים במדבר, הכרות עם השטח וצברנו חוויות ותמונות מושלמות.
  2. הר גמל- מסלול למטיבי לכת ולהרפתקנים שמעריכים נכונה תצפיות מצוינות לאחר עליה טובה לחיזוק השרירים.
  3. טיילת אלברט וחוות האלפקות- מסלול מונגש למשפחות וילדים קטנים. האכלנו את החיות, למדנו על תנאי המחייה שלהם והמשכנו לתצפית בטיילת המפורסמת של המצפה.
  4. מסלול גמלאים

בסיום המסלולים חזרנו למלון לארוחת צהריים ונסיעה בחזרה לקיבוץ.

הטיול היה מושלם! כל אחד מהמשתתפים קיבל יחס אישי ומסלולים ופעילויות המתאימות במיוחד עבורו כך שאף אחד לא נשאר מאחור.

התגובות היו מצויינות ואנחנו כמובן כבר מחכים לשנה הבאה;)

אנחנו בחברת ניקלס מספקים שירות של הפקת יום כיף לעובדים / יום גיבוש / אירוע חברה וכנסים.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לענות על כל השאלות הפתוחות שלכם.

רוצים לקרוא עוד על הפקת יום כיף לעובדים?