מתנות לפסח 2023 VS מתנות לראש השנה 2023 – במה תשקיעו יותר?

בעולם העבודה המודרני, פוסט קורונה, טרום 2030, עובדים מחפשים יותר ויותר משמעות, הערכה ואכפתיות מצד המעסיק, לא פחות מאשר משכורת מפוצצת או תנאים נוחים. העובדים שלנו מחפשים התפתחות אישית, מקצועית וקריירה עם עתיד. ארגון שרוצה להעריך את העובדים בצורה טובה יפנק את האנשים שלו במתנות לפסח ומתנות לראש השנה – אלו הם החגים המרכזיים בישראל.

 

מתנות לפסח 2023

בכל חג פסח, עם ישראל יוצא לחופשה מרוכזת של קרוב לשבועיים, בהם מקומות העבודה מושבתים כמעט לחלוטין, המשק מושבת והמשפחות יוצאות לטייל. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמח את העובדים טרם יציאתם לחופשת פסח, היא להעניק להם מתנות לפסח שיכללו מחשבה ויצירתיות שתגרום לעובדים לחייך כשיבחרו את המתנה באתר בחירה.

לקראת פסח 2023, בחרנו בניקלס להציג מגוון עשיר ורחב של מתנות לעובדים, ככה שלא יהיה ספק לעובדים שלכם האם יש מתנה מיוחדת מספיק כדי להשביע את רצונם.

כדי לבחור מתנות לפסח 2023, תוכלו להנות מאתר בחירת מתנות לפסח ללא עלות, לחברה בכל גודל. באתר הזה, העובדים יהנו ממגוון מתנות לעובדים – ממוצרי חשמל ועד מתנות קמפינג. חגיגה גדולה.

 

מתנות לראש השנה 2023

ראש השנה הוא החג השני בחשיבותו בהיבט של מתנות לחגים. למה? פשוט כי ככה נהוג. זאת הזדמנות נהדרת לחברות להתבלט מעל לחברות אחרות שמתחרות על אותם אנשים טובים. אם תחליטו לפנק את העובדים שלכם במתנות לראש השנה איכותיות, יקרות וכאלו בעלות משמעות, אנחנו סבורים ובטוחים שהעובדים יחזירו לכם בעבודה אינטנסיבית לאורך זמן.

 

אושר ארגוני בדמות מתנות לעובדים

ממה מורכב בעצם אושר ארגוני? מה זה אושר בכלל? חברות רבות מתעסקות בנושא האושר של העובדים שלהם, אנחנו בניקלס דואגים לשמחה שלהם, לשביעות הרצון ולמוטיבציה לעבודה איכותית וטובה. בעזרת מתנות לעובדים ככלל ומתנות לפסח בפרט, נוכל לייצר תחושת שייכות והערכה של העובדים לארגון שלהם.

 

מתנות לחג הפסח – איזה מתנות לבחור

בניקלס, מגוון ענק של מתנות לעובדים לחגים – מתנות קמפינג, מוצרי חשמל, מתנות למטבח, טכנולוגיה, ג'אדגטים, שוברי מתנה ועוד. אנחנו ממליצים לקבל קטלוג מוצרים שיכלול את המתנות בתקציב של החברה, כך שתוכלו להנות ממגוון רחב של אפשרויות לעובדים שלכם.

 

אתר בחירת מתנות לפסח

אחרי שנים של ניסיון, חברות רבות מבינות את הצורך באתר בחירה, כזה שיאפשר לעובדים שלנו לבחור את המתנות שלהם בעצמם, כדי שיהיו שבעי רצון לחלוטין מהמתנה שהם מקבלים. אי שימוש באתר בחירת מתנות יכול לגרום לחוסר שביעות רצון מצד העובדים, שכן לקבל מתנה שלא צריך זה בזבוז כסף מוחלט.

 

מה עוד אפשר לקבל אצלנו

אנחנו מציעים מגוון גדול של מתנות לחגים, מתנות לראש השנה, מעילים ממותגים, פליזים לעובדים, מתנות לפסח ועוד. הכל באיכות הטובה ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

לשתף זה לאהוב:

צרו איתנו קשר
יכול לעניין אותך
שיתופי פעולה שלנו
צרו איתנו קשר