אתר בחירת מתנות לעובדים לפסח – איזה מתנות לשים בפנים

מתנות לעובדים לפסח

הימים חולפים מהר מאד, רק היינו בחגים ובחופשות של חודש תשרי והחגים הבאים נמצאים כבר מעבר לפינה.

קיימת חשיבות של היערכות מראש לפני כל חג כדי שנוכל לספק את כל הפריטים הממותגים בזמן. זו הסיבה שהקמתנו אתר ייעודי למטרה זו ויש בו את כל האופציות של מתנות פסח לעובדים.

שיטת העבודה באתר בחירה

המטרה של אתר בחירה לפסח היא לאפשר לעובדים לראות את כל הנתונים בנוחות מיטבית, כדי שהם יעברו על המידע ועל הנתונים השונים, ייחשפו לתמונות החדות והברורות ותוך כמה ימים הם יגבשו החלטה על המתנה האישית ויעבירו אותה לגורמים הרלוונטיים. באופן טבעי הצרכים של אדם רווק, אדם שיש לו כמה ילדים, או אדם מבוגר הם שונים.

יש כאלו שיש להם את כל מוצרי החשמל הביתיים ואילו לאחרים חסר שואב אבק בעל יכולת יניקה גבוהה, או פריט אחר.

אתר בחירת מתנות לפסח

כדי להקל על העובדים, אתר בחירת מתנות לפסח מחולק לקטגוריות שונות כמו לדוגמה מוצרי חשמל ביתיים הכולל מכשירי נינג'ה, כלי בישול כמו סירים ומחבתות, מצעים ועוד. כך כל עובד סוקר את האפשרויות בכל קטגוריה ובוחר את הפריטים הנחוצים לו.

שווי של המתנות

ההנהלה של כל חברה קובעת את הערך של השי לכל אחד מעובדיה. בהתאם לקביעה זו כל עובד יכול לבחור את המוצרים שבהם הוא מעוניין והערך של אחת מהמתנות הוא זהה.

אתר בחירת מתנות לעובדים לפסח

במטבחים רבים ישמחו לתוספת של סירים, לכן אפשר לבחור באתר בחירת מתנות לעובדים לפסח בסטים של תשעה או של שישה סירים בטיב מעולה לבישול איכותי.

אפשר לבחור גם סט מעורב שיש בו פריטים שונים לאפייה ולבישול והמוצרים הללו ישלימו חוסרים שקיימים כעת במטבח. אפשרות נוספת היא סכינים מפלדת אל חלד, אשר כל אחד מהם הוא ייעודי למטרות שונות כמו חיתוך בשר, עוף, ירקות וכו'.

מתנות לפסח לעובדים

בין האופציות של המוצרים הטובים ביותר לכל עובד עבור מתנות לפסח לעובדים, אפשר למצוא את המוצרים של חברת נינג'ה. מדובר במוצרי חשמל מדהימים והם יוצרים מהפך משמעותי בהתנהלות היום יומית במטבחים רבים. מכשיר ה – NINJA FOODI  מחליף במקרים רבים את התנור והשימוש בו פוחת באופן דרסטי וזאת לאור קלות התפעול של המכשיר החדש והתוצאות יוצאות הדופן.

כמו כן מכשירי נינג'ה כמו שייקר או בלנדר עוצמתי שבעזרתם אפשר לרסק ירקות, פירות טריים וגם פירות קפואים וליהנות ממשקאות מדהימים ובעלי טעמים ייחודיים לאור השילובים השונים.

אפשר להזמין את אחד מהמוצרים המצוינים האלו או לחלופין מכונת אספרסו מעולה, כיוון שהעובדים ישמחו לשתות גם בבית כוסות של אספרסו איכותי כמו במשרד, או שואב אבק מוט אלחוטי בעל מסוגלות גבוהה לניקוי עוצמתי של השטיחים, הספות, הפרקטים והאריחים, כך שהם נקיים מאבק, חול ופירורי מזון.

תהליך בחירת מתנות לעובדים לפסח הוא חוויה וכל עובד נהנה מהמגוון הגדול של המוצרים ולאחר התלבטות, הוא מקבל החלטה על המוצרים שיגיעו לביתו בקרוב.

 

לשתף זה לאהוב:

צרו איתנו קשר
יכול לעניין אותך
שיתופי פעולה שלנו
צרו איתנו קשר