תיקים ממותגים לעובדים – המותגים המובילים

היום כל מעסיק ומנהל צוות מבין עד כמה זה חשוב לחלק מתנות נהדרות לעובדים שלו מעת לעת. זה לא משנה אם מדובר במתנות לפסח, מתנות לחג אחר או בכלל במתנות יום הולדת – חלוקת מתנות לעובדים זו מחווה נהדרת, שעוזרת לנו לשמח את העובדים שלנו ומראה להם עד כמה אנחנו מעריכים אותם באמת. אולם, לא תמיד פשוט להבין איך נוכל לבחור את המתנה הטובה ביותר עבור העובדים שלנו – ולכן החלטנו להמליץ לכם היום דווקא על חלוקת תיקים ממותגים לעובדים. אז למה תיקים ממותגים לעובדים הם הבחירה הטובה ביותר, ומה עלינו לדעת לפני שנבחר כאלו עבור הצוות שלנו? בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על תיקים ממותגים מובילים, וכמובן להציג לכם כמה בחירות מנצחות עליהן אנחנו תמיד נמליץ לכם.

היתרונות של תיקים ממותגים

תיקים ממותגים ללא כל ספק מהווים את אחת הבחירות הטובות ביותר כאשר נחפש אחר מתנה ממותגת יפה, פרקטית ופונצקיונלית עבור העובדים שלנו כדי להגיד להם תודה על כל ההשקעה והמאמצים המרובים שלהם. הנה כמה יתרונות מרכזיים של חלוקת תיקים ממותגים שונים לעובדים:

פרסום חינמי לחברה

מתנות לעובדים, ותיקים ממותגים בפרט מאפשרים לכם ליהנות מהטוב משני העולמות – מתנה ממותגת איכותית שמראה לעובדים שלכם עד כמה אכפת לכם מהם, ובמקביל גם פרסומת חינמית לחברה שלכם. על התיקים הללו מופיע לוגו החברה שלכם בצורה בולטת ומרשימה, ואילו תוכלו להיות בטוחים כי כל עוברי האורח שיבחינו בעובדים שלכם הולכים ברחוב עם אותם תיקים יתרשמו מאותו לוגו ואפילו יתעניינו בו. לא מעט עוברי אורח יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים, בעלי חברות אחרות שאולי ירצו לשתף איתכם פעולה וכדומה – וחשיפה ללוגו שלכם בעצם מעלה את רמת החשיפה של החברה שלכם. אתם לא תאמינו כמה פרסום חינמי כזה פותח לכם דלתות.

חיזוק תדמית המותג

אולי אתם כבר יודעים את זה, אבל רוב החברות המובילות והמצליחות היום מבינות את כוחו של מיתוג. אם עבדתם בחברה אחרת בעבר – אתם מבינים את זה היטב בעצמכם היום. החברות הגדולות ממתגות לא מעט דברים, אפילו דברים קטנים כמו בקבוקים ותרמוסים, כוסות נייר ממותגות לאירועים במשרד, עטים – אך הן גם מבינות את המשמעות של רכישת מתנות ממותגות לעובדים. רכישה של תיקים ממותגים לעובדים מהמותגים מובילים שידועים בזכות איכות התיקים שלהם זו הדרך שלכם להראות לעובדים, למועמדים פוטנציאליים וגם ללקוחות כי אתם ארגון גדול שלוקח ברצינות את כל העניין של קידום ומיתוג.

אילו תיקים ממותגים כדאי לרכוש עבור העובדים? הנה המותגים המובילים שלנו

תיקי קנקן – תיקי קנקן הם אחת הבחירות הפופולריות היום והם מיוצרים על ידי חברת FJALLRAVEN השוודית. הייחודיות של תיקים אלו היא שהם עשויים מהרכב של חצי כותנה אורגנית וחצי פוליאסטר. תיקים אלו עמידים במים ולחות יותר מכל בד סינטטי אחר, ואיכות הבד יוצאת דופן בהתאם לכך. יתרונות אלו מאפשרים לעובדים שלכם ליהנות מתיק למחשב הנייד שניתן להשתמש בו לאורך שנים.

תיקי סמסונייט – סמסונייט היא יצרנית התיקים והמזוודות הותיקה בעולם, ותוכלו להיות בטוחים כי ניתן להרגיש זאת היטב כאשר שמים לב לאיכות הבלתי מתפשרת של התיקים שלה. אם גם אתם מבינים את כוחו של מיתוג, ואתם רוצים על הדרך להעניק לעובדים שלכם תיק למחשב נייד עם איכות ואמינות, שמשלב טכנולוגיות חדשניות ולא מעט פטנטים – אין ספק כי זו הבחירה הנכונה בשבילכם.

• תיקי אוספריי – עוד חברה נהדרת ממנה אנחנו ממליצים לכם להזמין תיקים ממותגים לעובדים זו כמובן חברת אוספריי פאק מקולורדו שבארה"ב. חברה זו מייצרת תיקים מזה 50 שנה, והיא נחשבת היום לאחת מחברות התיקים הגדולות והאיכותיות ביותר בכל רחבי העולם. החברה הוקמה תחת מטרה אחת – להנגיש לכולם את התיקי גב האיכותיים והטובים בעולם, תוך כדי דגש על נוחות שימוש. מאז ועד היום חברה זו זכתה בלא מעט פרסים בינלאומיים על פיתוח, עיצוב וטכנולוגיה שהעמידו אותה בראש הרשימה כאשר מדובר ביצרניות תיקים.

תיקי טופו – תיקי טופו מיוצרים על ידי חברת Topo designs. זו חברה אמריקאית, שנוסדה במהלך שנת 2008 בבולדר שבקולורדו. החברה מביאה לידי ביטוי את האופי האופנתי שלה תוך כדי שילוב אלמנטים רוחניים, טבעיים ופראיים מאזור היערות האדיר והיפה שמסביב. אולם, עיצוב ייחודי אינו מהווה את נקודת החוזקה היחידה של תיקים אלו. חברת Topo designs מייצרת עבורנו תיקי גב פונצקיונליים ועמידים, עם סגנון עיצוב מדויק שמתאים במיוחד לאנשים צעירים. כדאי לדעת גם כי חברה זו מתמקדת באחריות סביבתית, ובהתאם לכך היא משתמשת אך ורק בחומרים מתכלים, עמידים וירוקים.

• תיקי The North Face – חברת הנורת' פייס זו חברה אמריקאית מוכרת, אותה בארץ אנחנו מכירים בעיקר בזכות המעילים והסופטשלים המוצלחים שלה שהם בחירה מאוד פופולרית כאשר אנחנו נוסעים לחופשה ביעד קר בחו"ל. זו בעצם חברה המייצרת בעיקר ביגוד, הנעלה וציוד מחנאות וספורט – אך כדאי לדעת גם כי קולקציית התיקים שלה מהווה בחירה נהדרת כאשר נחפש אחר תיקים ממותגים לעובדים. קולקציית התרמילים ותיקי הגב של חברת הנורת' פייס מביאה לנו את כל מה שאנחנו אוהבים ומחפשים עבור העובדים שלנו – איכות חסרת פשרות, פונקציונליות, סטייל והכי חשוב – עיצוב חכם ואלגנטי. תיקים אלו מתאימים עבור מגוון רחב מאוד של צרכים. זה לא משנה אם העובדים שלכם הולכים להשתמש בתיק הגב הממותג החדש שרכשתם עבורם כדי לקחת את הלפטופ איתם למשרד או בכלל הם רוצים לשמור אותו עבור טיולי טיפוס – תוכלו להיות בטוחים כי הם ימצאו בו שימוש בזכות הורסיטליות של תיקי The North Face.

• תיקי קולומביה – אם אתם מחפשים תיקי גב איכותיים שמתאימים גם לטיולים, גם תיקי קולומביה יהיו בחירה נהדרת עבור התיקים הממותגים של העובדים שלכם. ניתן להגיד כי קולומביה זו חברה אותנטית – שהאנשים אשר עומדים מאחוריה ומאחורי עיצוב התיקים שלה אלו אנשים שנהנים מהטבע ונהנים מטיולים בדיוק כמונו. בחירה נהדרת אם אתם מחפשים תיק חזק ועמיד בעיצוב מנצח, שתוכלו להשתמש בו על מנת לשלב בקלות את לוגו החברה שלכם וליצור את המתנה הממותגת המושלמת והפרקטית ביותר עבור העובדים שלכם.

דגשים חשובים בנוגע לבחירת תיקים ממותגים לעובדים

דגש על הדפסת הלוגו

חשוב מאוד לשים דגש על האופן בו תבחרו להדפיס את לוגו החברה שלכם על גבי כל אותם תיקים ממותגים. גם אם בחרתם תיק למחשב נייד מבית היוצר של מותג איכותי – עדיין מדובר בכל זאת במתנה לעובדים שהיא גם מעין פרסומת לחברה או לארגון שלכם, ולכן נרצה להיות בטוחים כי הלוגו יופיע בצורה מרשימה, שתשיג את כל אותם יתרונות קידום שאנחנו מחפשים. לכן, חשוב מאוד לבחור אך ורק חברה איכותית שיודעת איך להדפיס את לוגו החברה שלכם על גבי אותם תיקים ממותגים בצורה שתמשוך לקוחות פוטנציאליים.

סקר בקרב העובדים

כדאי גם לערוך סקר בקרב העובדים, כך שתוכלו להבין פחות או יותר איזה מותג הוא הבחירה הטובה ביותר בעיני העובדים שלכם – להם אתם מחלקים את אותם תיקים כמתנה ממותגת לעובדים.

מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים כמו: תיקים ממותגים לעובדים – המותגים המובילים ?

מארזים לראש השנה שישמחו את העובדים שלכם

5 מתנות מומלצות לעובדים בחברה

10 סיבות להשקיע במתנות לעובדים

מתנות ממותגות – למה זה חשוב

ביגוד לעובדים – איך תבחרו את הספק שלכם

לשתף זה לאהוב:

צרו איתנו קשר
יכול לעניין אותך
שיתופי פעולה שלנו
צרו איתנו קשר